Saturday, December 31, 2011

Na slavlje pa opet u divljinu..

Setamo jucer gradom, kad napadne nas Tigar.. Ja sam mu se bacila oko vrata i drzala ga dok ga je Asja tukla, sredili ga, pa oko vrata i kuci pjevajuci.. Pusa mama :)


Inace, dodala nesto slika na prosli blog, pa pogledajte... http://malaysiaborneo.blogspot.com/2011/12/majmuni-sarawaka-cuvajte-se-ovo-je-rat.html

A nas eto u Sabahu.. Pa samo kratko javljanje dok ne odemo na proslavu Nove Godine.. negdje.. Jucer stigle u Kota Kinabalu, a nakon Sarawaka koji je tako umirujuc i divlji istovremeno, bilo bezveze.. Ko dosadan grad na Hrvatskoj obali sa zmazanijim morem. Otisli na izletic do otoka preko puta na kupanje, isto nista posebno u usporedbi s onim sto nas ceka, zabavno bilo samo gledati ogromne varane (divovski gusteri) kako setaju po plazi i ne boje se nikoga, skoro na metar udaljenosti pridju.. Nismo ratovali s njima. Uglavnom, cijeli K.K. nam bio preturisticki, a mi zakljucile da bi prije mora jos malo divljine, tako da nas eto danas nakon cijelog dana voznje u Sandakanu (jos jedno mjesto na obali, sjevernije, na Sulu sea), odakle cemo sutra na Kinabatangan river cruise, 2 dana 1 noc.. To je ogromna rijeka gdje je isto hrpa divljih zivotinja - idemo s vodicem i s brodom.. Vidjele smo brosuru za ponudu - edukacija prezivljavanja u djungli, traje 5 dana i ucis sve, kako si izgraditi staniste, loviti zivotinje s pljucom, palit vatru bez upaljaca.. pa nam zao sto ovaj put nemamo dovoljno vremena, sve to vode neki plemenski ljudi tamo..
Nego bez sale, stvarno nas uzela obje ta divljina, meni je po podrazajima dozivljaj slican Africi, samo drugacije klimatsko podneblje.
Borneo Capoeira
Dan u K.K. zavrsio treningom capoeire koji sam vodila nekoj lokalnoj ekipi tamo i bilo je skroz super.. u nekoj otvorenoj hali, oni bili presretni i pod tremom od uzbudjenja i strasno pristojni i onako tipicno Azijski sramezljivi.. Al divni..

Sad smo u nekoj prijelaznoj fazi zadnja 2 dana, promjena lokacija i slicno, sto bi sutra trebalo zavrst, da se opet prepustimo dozivljajima.. A onda u toj fazi valjda odlucile da je sad vrijeme da nam se dogode sve gluposti sto mogu, da odemo ciste u Novu Godinu. Pa tako Asja ima kvrgu na glavi jer kad je spavala u busu, a bus zakocio, se bubnula glavom u prozor.. Jucer nas ozenila zlocesta teta na Night Marketu, jer glupace nismo pitale za cijenu, pa nam naplatila jednog skampica 50kn, tako nam treba, da se podsjetimo malo da smo izasli iz raja.. I tako hrpa nekih sitnica, a favorit je moja kupovina duriana danas.. Durian je voce koje raste svugdje u tropima, ima ga hrpe i izgleda ko velika dugoljasta dinja s bodljama. Oguli se pa je unutra plod koji se jede.. Uglavnom, ja dosad gdje god bila, durian nikad probala, ne znam zasto. Al sjecam se da sam jednom pricala s Nausicom (onom Anom) o tome, pa da ona je probala, samo se danas nisam mogla sjetit sto je to bilo receno o tom vocu.. I danas na nekom stajalistu gdje durian prodavali izasla ja van po malo voca, skoro zakasnila natrag u bus, otvorim taj paketic i sjetim se sto je Nausica rekla.. Da to voce smrdi ko kuga. I tako, otvorila, zasmrdila cijeli bus, zatvorila i spremila iznad glave, a bus smrdio do sljedeceg stajalista.. Kad izasli, ne mogu se ja sjetit jel bilo receno da je fino ali smrdi ili nesto drugo.. E pa nesto drugo, ima okus isti ko i miris.. Srecom rijesili se tog duriana da voznja dalje bude podnosljivija..

I eto nas pred tusiranje i u potragu za nekom proslavom, a sutra povratak prirodi.


Sretna svima Nova Godina!!

3 comments:

  1. Malo sam mirnija jer ste sredile onog tigra, ali i dalje oprez.
    Za danas predcestitke, a sutra cestitke.
    Pusa.

    ReplyDelete
  2. SRETNA NOVA, CURE!!! JOŠ VAM PUNO MAJMUNA I TIGROVA ŽELIMO!...NE! ;) PUSE IZ PETARDASTOG ZAGREBA!

    ReplyDelete
  3. kaj mogu i ja tipkat tu???!!!

    ReplyDelete